W jakich przypadkach mogę zamknąć polisę?

Możesz zamknąć polisę w Strefie Klienta przed upływem jej terminu ważności i otrzymać zwrot składki za pozostały okres ważności polisy w przypadku zezłomowania pojazdu, sprzedaży pojazdu za granicę oraz kradzieży pojazdu.

Aby zamknąć polisę i złożyć wniosek o zwrot składki za pozostały okres ważności polisy:

  • Otwórz aplikację lub wejdź do Strefy Klienta na naszej stronie internetowej.
  • Kliknij SZCZEGÓŁY POLISY.
  • Kliknij ZARZĄDZANIE.
  • Kliknij ZAKOŃCZ POLISĘ.
  • Podaj powód zamknięcia.
  • Prześlij dokumenty na poparcie swojego wniosku.
  • Podaj numer konta bankowego, na które ma zostać zlecony zwrot.
  • Potwierdź wniosek o zamknięcie.

 

Nie ma potrzeby ponownego przesyłania dokumentów, jeśli zostały już raz przesłane. Niezwłocznie po rozpatrzeniu wniosku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w którym podamy również kwotę zwrotu.