W jakich przypadkach mogę zamknąć polisę?
Możesz zamknąć polisę w Strefie Klienta przed upływem jej terminu ważności i otrzymać zwrot składki za pozostały okres ważności polisy w przypadku zezłomowania pojazdu, sprzedaży pojazdu za granicę oraz kradzieży pojazdu.
Aby zamknąć polisę i złożyć wniosek o zwrot składki za pozostały okres ważności polisy:
- Otwórz aplikację lub wejdź do Strefy Klienta na naszej stronie internetowej.
- Kliknij SZCZEGÓŁY POLISY.
- Kliknij ZARZĄDZANIE.
- Kliknij ZAKOŃCZ POLISĘ.
- Podaj powód zamknięcia.
- Prześlij dokumenty na poparcie swojego wniosku.
- Podaj numer konta bankowego, na które ma zostać zlecony zwrot.
- Potwierdź wniosek o zamknięcie.
Nie ma potrzeby ponownego przesyłania dokumentów, jeśli zostały już raz przesłane. Niezwłocznie po rozpatrzeniu wniosku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w którym podamy również kwotę zwrotu.