Ogólne warunki korzystania ze strony

 

Przedmiot

 

Niniejsze ogólne warunki („Ogólne Warunki”) regulują korzystanie przez użytkownika („Użytkownik”) z niniejszej strony oraz wszelkich aplikacji i/lub narzędzi z nią związanych („Strona”).

 

Jeśli Użytkownik, za pośrednictwem Strony, zakupi również usługi oferowane przez Spółkę, jak określono poniżej („Usługi”), ich charakterystyka jest przedstawiona w odpowiednich kartach lub stronach informacyjnych opublikowanych na Stronie, wraz z odpowiednimi cenami, opłatami i kosztami oraz ewentualnymi powiązanymi ofertami, które Użytkownik może sprawdzić przed przystąpieniem do zakupu i/lub aktywacji Usług. Charakterystyka techniczna oraz ceny Usług zamieszczone na Stronie mogą ulec zmianie, również wzrostowi, co zostanie niezwłocznie zakomunikowane Użytkownikowi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Jeśli Użytkownik zakupi jedną lub więcej Usług za pośrednictwem Strony, będzie również podlegać dodatkowym warunkom mającym zastosowanie do danej Usługi, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na Stronie („Szczególne Warunki”). W przypadku sprzeczności między niniejszymi Ogólnymi Warunkami a Szczególnymi Warunkami, pierwszeństwo mają Szczególne Warunki.

 

Spółka

 

Niniejsza Strona jest zarządzana i utrzymywana przez Genertel SpA, spółkę akcyjną podlegającą kierownictwu i koordynacji Assicurazioni Generali S.p.A. i należącą do Grupy Ubezpieczeniowej Generali, wpisaną do rejestru grup ubezpieczeniowych pod nr 026.

 

Genertel posiada:

 

Siedziba prawna: via Machiavelli, 4 - 34132 Triest TS – Włochy 

Kapitał zakładowy: 23 000 000,00 EUR w pełni opłacony 

NIP i Rejestr Przedsiębiorstw Weneckiej Julii: 00320160237 

VAT: 01333550323 

PEC: genertel@pec.genertel.it 

 

Komunikacja

 

Użytkownik może uzyskać informacje i pomoc dotyczącą funkcjonalności Strony, kontaktując się ze Spółką pod adresem e-mail: supportodigitalegenertel@genertel.it.

 

Ewentualne reklamacje należy przesyłać drogą mailową.

 

Spółka może komunikować się z Użytkownikiem na różne sposoby, np. za pośrednictwem e-maila, wiadomości tekstowych (SMS), powiadomień w Aplikacji lub publikując wiadomości i komunikaty na Stronie. Akceptując niniejsze Ogólne Warunki, Użytkownik uznaje i akceptuje, że wszystkie umowy, powiadomienia, informacje i inne komunikaty ze Spółką dostarczane w formie elektronicznej spełniają wymóg formy pisemnej zgodnie z prawem.

 

Wyłączenie odpowiedzialności

 

Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności i nie udziela żadnych gwarancji wobec Użytkownika:

 

- za zakłócenia lub awarie Strony i/lub ewentualny proces zakupu Usług związany z korzystaniem z sieci Internet lub innych typów sieci lub połączeń;

- za szkody, straty i koszty poniesione przez Użytkownika z powodu awarii lub zakłóceń Strony, w tym wszelkie dotyczące możliwości zakupu Usług;

- za ewentualne oszustwa i/lub nielegalne działania osób trzecich związane z metodami płatności udostępnionymi w celu zakupu Usług oraz ogólnie za funkcjonowanie Strony;

- za treść stron trzecich dostępnych za pomocą hiperłączy zamieszczonych na Stronie i/lub w aplikacjach pomocniczych do Usług oraz za zasady przez nie stosowane. Spółka nie kontroluje ani nie monitoruje takich stron ani ich treści, a ich publikacja na Stronie i/lub w aplikacjach pomocniczych nie oznacza żadnego zalecenia ani polecenia przez Spółkę dostępu do tych stron internetowych, ani żadnej gwarancji dotyczącej ich treści, oferowanych usług lub towarów;

- ogólnie w odniesieniu do treści lub informacji zamieszczonych na Stronie, które są dostarczane „takie, jakie są”, bez gwarancji dokładności lub braku naruszenia praw osób trzecich, tak aby żadna decyzja oparta na tych informacjach nie była przypisywana Spółce;

- za korzystanie z jakichkolwiek treści lub dokumentów zamieszczonych na Stronie poza granicami Włoch lub przez obywateli obcych zamieszkałych we Włoszech.

 

Podkreśla się również, że żadne informacje nie mogą być uznawane za zachętę do inwestowania na giełdzie lub handlu akcjami Grupy Generali.

 

Własność intelektualna

 

Wszelkie treści znajdujące się na Stronie lub udostępnione za jej pośrednictwem i/lub w ramach Usług – w tym, ale nie wyłącznie, w postaci obrazów, fotografii, tekstów, grafik, logotypów, dokumentów, filmów i oprogramowania w dowolnym formacie – stanowią własność Spółki, spółek Grupy Generali lub jej dostawców i są chronione prawem autorskim lub innymi prawami własności intelektualnej.

 

Użytkownik nie może zatem reprodukować, na jakimkolwiek nośniku, tymczasowo lub na stałe, w jakikolwiek sposób lub formę, rozpowszechniać, modyfikować, wyświetlać, publikować, tworzyć dzieł pochodnych, oferować do sprzedaży lub wykorzystywać (w tym za pomocą zautomatyzowanych technik, botów lub innych, bez żadnych ograniczeń), w całości lub w części, Strony i/lub jej treści bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Spółki.

 

Użytkownik jest uprawniony jedynie, o ile jest to dozwolone według uznania Spółki, (i) do przeglądania Strony i jej treści, (ii) do dokonywania wszystkich czynności związanych z tymczasowym powielaniem, bez znaczenia ekonomicznego, które są uznawane za przejściowe lub dodatkowe, stanowią integralną i niezbędną część samego przeglądania Strony i jej treści oraz (iii) do wykonywania operacji nawigacyjnych na Stronie wyłącznie w celu jej zgodnego z prawem użytkowania.

 

Użytkownik powstrzyma się również od przesyłania i/lub przekazywania Spółce jakichkolwiek materiałów zaprojektowanych w celu przerwania, zniszczenia lub ograniczenia funkcjonalności jakiegokolwiek oprogramowania lub sprzętu związanego ze Stroną, w tym wirusów oraz wszelkich innych kodów, plików lub programów komputerowych.

 

Wszelkie formy dekompilacji lub inżynierii wstecznej Strony i jej mechanizmów działania, jak również wszelkie formy automatycznego pobierania lub korzystania z jakichkolwiek narzędzi informatycznych do automatycznego lub innego wyodrębniania tekstów i/lub danych są zabronione. Prawa te są wyraźnie zastrzeżone, wszystko to zgodnie z obowiązującym europejskim i włoskim prawem autorskim oraz prawami pokrewnymi.

 

Niepełnoletni

 

Spółka nie oferuje Usług osobom poniżej 18 roku życia. Niemniej jednak, Spółka może oferować Usługi skierowane również do niepełnoletnich, które muszą zostać zakupione przez osoby dorosłe.

 

 

Zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

1. Genertel drogą elektroniczną świadczy usługi umożliwiające zdalne zawieranie umów ubezpieczenia oraz korzystanie ze Strefy klienta.

2. Przed przystąpieniem do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i akceptacji jego postanowień.

3. Po złożeniu oświadczenia, o którym mowa w punkcie 2, klient może otrzymać kalkulację umowy ubezpieczenia na podstawie danych wskazanych i wprowadzonych przez niego do Aplikacji, a także danych zgromadzonych w bazie prowadzonej przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i w Centralnej Bazie Pojazdów.

4. Kalkulacja jest ważna przez 60 dni, przy założeniu niezmienności warunków, które wpływają na ustalenie wysokości składki ubezpieczeniowej, dotyczących właściciela pojazdu lub pojazdu i tylko w ramach przedstawionego zakresu ubezpieczenia. Po upływie tego okresu warunki zawarte w propozycji umowy ubezpieczenia przestają być wiążące.

5. Klient potwierdza zawarcie polisy ubezpieczenia przez opłacenie składki.

6. Dokumenty dotyczące kalkulacji ubezpieczenia oraz zawartej polisy ubezpieczenia przesyłane są na adres e-mail klienta.

7. Po opłaceniu składki, na podstawie danych podanych wcześniej przez klienta i pobranych z baz danych, o których mowa w punkcie 3, w Strefie klienta jest tworzone automatycznie indywidualne konto klienta.

8. Logowanie do Strefy klienta odbywa się za pomocą loginu, który jest nazwą użytkownika (adres e-mail) i hasła utworzonego przez klienta po zakupie polisy.

9. Strefa klienta oferuje następujące funkcje:

a. dostęp do danych klienta,

b. dostęp do danych pojazdu,

c. zmiana danych klienta,

d. sprawdzanie informacji o zakresie ubezpieczenia,

e. pobieranie dokumentów ubezpieczeniowych,

f. zgłaszanie szkody,

g. sprawdzanie statusu zgłoszonej szkody,

h. dostęp do dokumentów ubezpieczeniowych,

i. dostęp do kalkulacji przygotowanych dla klienta,

j. dostęp do artykułów na temat ubezpieczeń,

k. sprawdzenie wybranej inicjatywy i listy serduszek zdobytych w programie Beegood,

l. wezwanie pomocy drogowej.

 

Zawieranie i rozwiązywanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą złożenia oświadczenia.

2. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje po upływie ważności kalkulacji. W przypadku umowy ubezpieczenia: po 12 miesiącach braku logowania lub po wygaśnięciu okresu ochrony ubezpieczeniowej, w zależności od tego, co nastąpi później. W takim przypadku, aby wznowić korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Genertel, należy ponownie złożyć oświadczenie.

3. Klient ma prawo zrezygnować z korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną w dowolnym momencie przez złożenie odpowiedniego wniosku w Strefie klienta.

 

 

Zawieranie i rozwiązywanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

1. W celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną klient musi mieć adres e-mail oraz dostęp do systemu teleinformatycznego za pomocą komputera podłączonego do Internetu, pozwalającego na korzystanie z przeglądarek internetowych, takich jak Chrome (wersja 49 lub nowsza), Firefox (wersja 68 lub nowsza), Edge (wersja 17 lub nowsza), Opera (wersja 63 lub nowsza) lub Safari (wersja 5.1 lub nowsza).

2. Zgodnie z art. 6 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) Genertel informuje o określonych zagrożeniach dotyczących korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną. Wymienione zagrożenia należy uznać za potencjalne, choć mogą wystąpić mimo wdrożenia przez Genertel i inne podmioty działające w jej imieniu środków bezpieczeństwa mających na celu ochronę infrastruktury informatycznej odpowiadającej za działanie Strefy klienta. Do głównych zagrożeń należą: złośliwe oprogramowanie, oprogramowanie szpiegujące, nieautoryzowany dostęp do systemu informatycznego klienta oraz kradzież sprzętu. Aby zminimalizować ryzyko takich zdarzeń, klient powinien odpowiednio zabezpieczyć swój sprzęt komputerowy, m.in:

a. Instalując wyłącznie legalne oprogramowanie, dla którego klient otrzymuje wsparcie od producenta i regularne aktualizacje zabezpieczeń.

b. Instalując najnowsze aktualizacje dostarczane przez producentów sprzętu i oprogramowania.

c. Instalując najnowsze wersje oprogramowania antywirusowego i firewall.

d. Szyfrując swoje dyski i inne urządzenia do przechowywania danych.

e. Używając dostatecznie długich i skomplikowanych haseł, regularnie je zmieniając i nigdy nie udostępniając ich innym osobom.

 

Procedura postępowania w przypadku reklamacji

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną przez Genertel.

2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej i przesłać na adres e-mail: reklamacje@redclick.pl 

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.

4. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na wskazany przez klienta adres korespondencyjny we wskazanym wyżej terminie.

 

Pozostałe postanowienia

1. Świadczenie usług drogą elektroniczną jest zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych.

2. Klient jest zobowiązany do nieudostępniania bezprawnych treści.

3. Aplikacja i Strefa klienta Genertel wykorzystują pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają korzystanie z ich zasobów. Klient wyraża zgodę na używanie plików cookie.

4. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a na żądanie klienta w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego klienta.

 

Prawo właściwe

 

Niniejsze Ogólne Warunki podlegają prawu włoskiemu.