Kod OTP nie doszedł i nie mogę kontynuować. W jaki sposób mogę zmienić numer telefonu?

Jeśli podczas logowania do Strefy Klienta podasz tylko NAZWĘ UŻYTKOWNIKA (adres e-mail użyty do zakupu polisy, np. adres@gmail.com, lub ten sam adres e-mail z dołączonym na końcu kodem numerycznym, np. adres@gmail.com_123) i nie otrzymasz hasła jednorazowego na swój numer telefonu, sprawdź, czy numer podany na stronie jest poprawny. Hasło jednorazowe otrzymasz na ten numer telefonu.

Jeśli chcesz, możesz zmienić numer telefonu, wysyłając wiadomość e-mail na adres umowy@redclick.pl i podając następujące informacje:

  • Temat: „Zmiana numeru telefonu”
  • Treść wiadomości: Imię i nazwisko lub nazwa firmy ubezpieczającego; PESEL lub REGON; E-mail; Nowy numer telefonu
  • Załącznik: dokument tożsamości lub zaświadczenie CEIDG w przypadku firmy."