Co należy zrobić z polisą w przypadku sprzedaży pojazdu?

Jeżeli sprzedajesz pojazd, wszystkie prawa i zobowiązania wynikające z polisy ubezpieczeniowej OC przechodzą na nowego właściciela. Do Twoich obowiązków należy przekazanie polisy nowemu właścicielowi, który może zdecydować, czy chce korzystać z niej do końca okresu jej ważności, czy woli ją rozwiązać.
Aby powiadomić nas o przeniesieniu własności pojazdu i przekazać polisę ubezpieczeniową nowemu właścicielowi, wykonaj następujące czynności:

  1. Wejdź do Strefy Klienta na stronie internetowej redclick.pl lub w aplikacji Redclick.
  2. Wybierz polisę, którą chcesz przenieść na nowego właściciela.
  3. Kliknij „Sprzedałem pojazd”.
  4. Wpisz datę sprzedaży i dane nowego właściciela.
  5. Wprowadź numer konta bankowego, na które zostanie zlecony zwrot za ubezpieczenia dodatkowe.
  6. Wczytaj i prześlij dokument potwierdzający przeniesienie własności pojazdu. 


Rozpatrzymy Twój wniosek, a po jego realizacji wyślemy potwierdzenie zmiany i zwrotu środków.
Pamiętaj, że:

  • zmianę własności pojazdu musisz zgłosić w ciągu 14 dni od daty sprzedaży;
  • ubezpieczenia inne niż OC kończą swoją ważność w dniu sprzedaży pojazdu, więc otrzymasz zwrot składki za pozostały okres ważności takiego ubezpieczenia;
  • przeniesiona umowa nie ulega automatycznemu przedłużeniu i kończy się w ostatnim dniu swojego okresu ważności.