Do czego służy Strefa Klienta?
Strefa Klienta, dostępna z poziomu strony internetowej redclick.pl lub aplikacji Redclick, pozwala w dowolnej chwili samodzielnie wykonać następujące działania:
- wyświetlić szczegóły zakupionych polis: sprawdź informacje takie jak data wygaśnięcia, zakresy ubezpieczenia i opłacona składka;
- wyświetlić i pobrać polisę w formacie PDF: uzyskaj szybki dostęp do swoich dokumentów ubezpieczeniowych;
- zapisać i przygotować nowe kalkulacje: zarządzaj swoimi kalkulacjami w trybie samoobsługowym;
- zarządzać danymi osobowymi: aktualizuj swoje dane osobowe oraz zgody dotyczące prywatności;
- wykonywać operacje posprzedażowe: poproś o zmianę właściciela lub zamknięcie polisy bez pomocy konsultanta;
- zgłosić szkodę: zgłaszaj ewentualne szkody bezpośrednio w Strefie Klienta w aplikacji Redclick.