Do czego służy Strefa Klienta?

Strefa Klienta, dostępna z poziomu strony internetowej redclick.pl lub aplikacji Redclick, pozwala w dowolnej chwili samodzielnie wykonać następujące działania:

  • wyświetlić szczegóły zakupionych polis: sprawdź informacje takie jak data wygaśnięcia, zakresy ubezpieczenia i opłacona składka;
  • wyświetlić i pobrać polisę w formacie PDF: uzyskaj szybki dostęp do swoich dokumentów ubezpieczeniowych;
  • zapisać i przygotować nowe kalkulacje: zarządzaj swoimi kalkulacjami w trybie samoobsługowym;
  • zarządzać danymi osobowymi: aktualizuj swoje dane osobowe oraz zgody dotyczące prywatności;
  • wykonywać operacje posprzedażowe: poproś o zmianę właściciela lub zamknięcie polisy bez pomocy konsultanta;
  • zgłosić szkodę: zgłaszaj ewentualne szkody bezpośrednio w Strefie Klienta w aplikacji Redclick.