Co należy zrobić w przypadku zmiany adresu zameldowania?

Jeśli w ciągu trwania polisy zmienisz adres zameldowania, powiadom nas o tym.
Aby zmienić adres zameldowania w danych osobowych:

  • ZALOGUJ się do Strefy Klienta na stronie internetowej redclick.pl lub otwórz aplikację Redclick na swoim smartfonie (kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak to zrobić);
  • kliknij ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
  • kliknij MOJE DANE;
  • kliknij CZERWONY OŁÓWEK obok adresu;
  • po wprowadzeniu zmiany kliknij ZAPISZ ZMIANY.

 

Nie ma potrzeby wprowadzania zmiany adresu również do bieżącej polisy. Aktualizacja zostanie wprowadzona na etapie odnowienia: przed wygaśnięciem polisy otrzymasz wiadomość e-mail z kalkulacją nowej składki ubezpieczeniowej oraz adresem uprzednio zaktualizowanym w danych osobowych.