Co należy zrobić w przypadku zmiany adresu zameldowania?
Jeśli w ciągu trwania polisy zmienisz adres zameldowania, powiadom nas o tym.
Aby zmienić adres zameldowania w danych osobowych:
- ZALOGUJ się do Strefy Klienta na stronie internetowej redclick.pl lub otwórz aplikację Redclick na swoim smartfonie (kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak to zrobić);
- kliknij ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
- kliknij MOJE DANE;
- kliknij CZERWONY OŁÓWEK obok adresu;
- po wprowadzeniu zmiany kliknij ZAPISZ ZMIANY.
Nie ma potrzeby wprowadzania zmiany adresu również do bieżącej polisy. Aktualizacja zostanie wprowadzona na etapie odnowienia: przed wygaśnięciem polisy otrzymasz wiadomość e-mail z kalkulacją nowej składki ubezpieczeniowej oraz adresem uprzednio zaktualizowanym w danych osobowych.