Muszę zmienić moje dane kontaktowe. Jak mogę to zrobić?
Aby zmienić dane kontaktowe (adres e-mail i numer telefonu):
- ZALOGUJ się do Strefy Klienta lub otwórz aplikację na swoim smartfonie (kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak to zrobić);
- kliknij ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
- kliknij MOJE DANE;
- kliknij CZERWONY OŁÓWEK obok informacji, którą chcesz zmienić;
- po wprowadzeniu zmiany kliknij ZAPISZ ZMIANY.
Jeśli z powodów technicznych nie jesteś w stanie uzyskać dostępu do swojej Strefy Klienta lub aplikacji, wyślij wiadomość e-mail na adres umowy@redclick.pl i podaj następujące informacje:
- Temat: „Zmiana numeru telefonu/ adresu e-mail”
- Treść wiadomości: imię i nazwisko lub nazwa firmy ubezpieczającego; PESEL lub REGON; poprzednie dane; nowe dane.
- Załącznik: dokument tożsamości lub zaświadczenie CEIDG w przypadku firmy.