Muszę zmienić moje dane kontaktowe. Jak mogę to zrobić?

Aby zmienić dane kontaktowe (adres e-mail i numer telefonu):

  • ZALOGUJ się do Strefy Klienta lub otwórz aplikację na swoim smartfonie (kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak to zrobić);
  • kliknij ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
  • kliknij MOJE DANE;
  • kliknij CZERWONY OŁÓWEK obok informacji, którą chcesz zmienić;
  • po wprowadzeniu zmiany kliknij ZAPISZ ZMIANY.

 

Jeśli z powodów technicznych nie jesteś w stanie uzyskać dostępu do swojej Strefy Klienta lub aplikacji, wyślij wiadomość e-mail na adres umowy@redclick.pl i podaj następujące informacje:

  • Temat: „Zmiana numeru telefonu/ adresu e-mail”
  • Treść wiadomości: imię i nazwisko lub nazwa firmy ubezpieczającego; PESEL lub REGON; poprzednie dane; nowe dane.
  • Załącznik: dokument tożsamości lub zaświadczenie CEIDG w przypadku firmy.