Jak zmienić numer telefonu, na który zostanie wysłany kod OTP?
Numer telefonu, na który otrzymasz hasło jednorazowe, możesz zmienić w następujący sposób:
- Wejdź do Strefy Klienta lub otwórz aplikację Redclick (kliknij tutaj, jeśli nie wiesz, jak to zrobić).
- Otwórz sekcję profilu, klikając ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się na górze strony.
- Kliknij MOJE DANE.
- Przejdź do sekcji DANE DODATKOWE.
- Wprowadź numer telefonu komórkowego, na który chcesz otrzymywać hasło jednorazowe.
- Kliknij ZAPISZ ZMIANY.
Jeśli nie jesteś w stanie uzyskać dostępu do swojej Strefy Klienta, wyślij wiadomość e-mail na adres umowy@redclick.pl i podaj następujące informacje:
- Temat: „Zmiana numeru telefonu”.
- Treść wiadomości: Imię i nazwisko lub nazwa firmy ubezpieczającego, PESEL lub REGON, E-mail, Nowy numer telefonu.
- Załącznik: dokument tożsamości lub zaświadczenie CEIDG w przypadku firmy.