Jak zmienić numer telefonu, na który zostanie wysłany kod OTP?

Numer telefonu, na który otrzymasz hasło jednorazowe, możesz zmienić w następujący sposób:

  • Wejdź do Strefy Klienta lub otwórz aplikację Redclick (kliknij tutaj, jeśli nie wiesz, jak to zrobić).
  • Otwórz sekcję profilu, klikając ikonę z Twoimi inicjałami znajdującą się na górze strony.
  • Kliknij MOJE DANE.
  • Przejdź do sekcji DANE DODATKOWE.
  • Wprowadź numer telefonu komórkowego, na który chcesz otrzymywać hasło jednorazowe.
  • Kliknij ZAPISZ ZMIANY.

 

Jeśli nie jesteś w stanie uzyskać dostępu do swojej Strefy Klienta, wyślij wiadomość e-mail na adres umowy@redclick.pl i podaj następujące informacje:

  • Temat: „Zmiana numeru telefonu”.
  • Treść wiadomości: Imię i nazwisko lub nazwa firmy ubezpieczającego, PESEL lub REGON, E-mail, Nowy numer telefonu.
  • Załącznik: dokument tożsamości lub zaświadczenie CEIDG w przypadku firmy.