Poproś o pomoc
zaloguj się
ubezpieczenie
Ubezpieczenie samochodu →
Ubezpieczenie motocykla →
Ubezpieczenie samochodu dostawczego →
W RAZIE SZKODY
Twojego pojazdu →
Świat Redclick
O nas →
NASZA APLIKACJA →
Genertel dla zrównoważonego rozwoju →
F.A.Q. →
oblicz składkę
wstecz
FAQ zarządzanie polisą
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania dotyczące polis Redclick (dostęp do Strefy Klienta, dokumenty ubezpieczeniowe, aplikacja Genertel itp.)
W jaki sposób mogę uzyskać kalkulację online polisy ubezpieczenia samochodu osobowego, motocykla i samochodu typu van?
Czy dane, które wprowadzam do kalkulatora Redclick, są bezpieczne?
Co to jest Redclick?
Jak uzyskać niższą składkę ubezpieczenia pojazdu?
W jaki sposób mogę odzyskać i zmodyfikować kalkulację?
Jak mogę potwierdzić kalkulację ubezpieczenia samochodu osobowego, motocykla lub samochodu typu van?
Czy samodzielna kalkulacja online jest łatwa?
Jakie informacje są potrzebne do przygotowania kalkulacji online dla mojego pojazdu?
Skąd Redclick pobiera dane wykorzystywane do przygotowania kalkulacji?
W jakich przypadkach mogę zamknąć polisę?
Czy mogę sporządzić kalkulację bez podawania numeru rejestracyjnego?
Po jakim czasie od zamknięcia umowy z Redclick otrzymam zwrot środków?
Jak poprawnie podać markę, model i silnik mojego pojazdu?
Co należy zrobić w przypadku zezłomowania lub eksportu pojazdu?
W jaki sposób obliczana jest wartość rynkowa pojazdu?
Czy ubezpieczający może nie być właścicielem pojazdu?
Co należy zrobić w przypadku zmiany adresu zameldowania?
Muszę zmienić moje dane kontaktowe. Jak mogę to zrobić?
Jestem klientem Redclick. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do mojej Strefy Klienta?
Co to jest kod jednorazowy OTP i do czego służy?
Co należy zrobić z polisą w przypadku sprzedaży pojazdu?
Czy po sprzedaży pojazdu i przeniesieniu polisy na nowego właściciela należy mi się zwrot środków?
Co należy zrobić po zakupie pojazdu z ubezpieczeniem Redclick?
Czy po sprzedaży pojazdu ubezpieczenie AC jest przenoszone na nowego właściciela?
Po zakupie polisy niektóre moje dane uległy zmianie. Jak mogę je zaktualizować?
Numer rejestracyjny mojego pojazdu uległ zmianie. W jaki sposób mogę zmodyfikować polisę?
Czy mogę dodać ubezpieczenie podczas trwania umowy?
Czy podczas procesu zamykania polisy mogę podać numer konta innej osoby, aby otrzymać zwrot środków?
Czy jeśli zmienię zdanie, mogę odstąpić od umowy ubezpieczenia?
Skradziono mój pojazd. Czy mogę zamknąć polisę?
Jak mogę zamknąć polisę zmarłego krewnego?
Czy po zamknięciu polisy otrzymam powiadomienie z potwierdzeniem?
Kod OTP nie doszedł i nie mogę kontynuować. W jaki sposób mogę zmienić numer telefonu?
Jak zmienić numer telefonu, na który zostanie wysłany kod OTP?
Gdzie mogę zobaczyć moją polisę i zakupione ubezpieczenia?
Do czego służy Strefa Klienta?
Gdzie mogę znaleźć moje dane osobowe?
Jakie dokumenty mogę pobrać w Strefie Klienta?
Co to jest BeeGood?
W jaki sposób mogę odzyskać dane dostępu do mojej Strefy Klienta?
Czy mogę zmienić dane dostępu do mojej Strefy Klienta?
Po zakupie polisy okazało się, że niektóre dane są błędne. Jak mogę je skorygować?
Jak mogę sprawdzić terminy i kwoty moich składek ubezpieczeniowych?
W jakich przypadkach mogę zamknąć polisę i otrzymać zwrot środków?
Mój pojazd stanowi współwłasność. W jaki sposób należy sporządzić kalkulację w takiej sytuacji?
Czy ubezpieczenie AC odnawia się automatycznie wraz z ubezpieczeniem OC?
Jaki adres należy podać w kalkulacji?
Jaka według Redclick jest różnica między doświadczonym kierowcą a kierowcą niedoświadczonym?
Jaki wpływ na wysokość składki ma wiek kierowcy?
W jaki sposób obliczana jest kwota w kalkulacji?
Czy mogę ubezpieczyć pojazd zabytkowy?
Kiedy wygasa moja polisa?
Jak odnowić polisę?
Czy mogę zapłacić w ratach?
Jak mogę opłacić polisę?
W jaki sposób mogę zweryfikować odbiór przesłanych dokumentów?
Jaki format powinny mieć pliki dokumentów do przesłania?
Jestem już klientem Redclick. Jak mogę poprosić o nową kalkulację?
Czy mogę wykupić polisę tymczasową? (polisa krótkoterminowa)
Czy mogę wykupić polisę na pojazd importowany?
W jaki sposób mogę załączyć wymagane dokumenty?
Dlaczego muszę przesłać kopię dowodu rejestracyjnego?
Niektóre dane w kalkulacji są nieprawidłowe i muszę je zmienić. W jaki sposób mogę to zrobić?
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moja polisa jest aktywna?
Po wprowadzeniu zmian do kalkulacji cena uległa zmianie. Dlaczego?
Czy podczas odnawiania polisy mogę zaktualizować moje dane lub ubezpieczenie?
Kupiłem polisę Redlick wpisując kupon promocyjny, kiedy dostanę kartę podarunkową Allegro?